9.8.15

I need YOU!

Lieve mensen,

Het is wederom een tijd geleden dat ik iets op de blog van 't SiertJe geschreven heb. Maar, gelukkig ben ik niet in de zwarte rijst veranderd waar ik het in mijn laatste blogpost over had!! 
(voor hen die niet meer weten waar ik het over heb, wat best begrijpelijk is na al die weken...lees hier mijn vorige verhaal).

Van bepaalde dingen weet je op een gegeven moment dat het je niet meer in dit leven gaat lukken. Zo weet ik inmiddels zeker dat ik nooit een prima ballerina zal worden, dat mijn kansen op het trouwen met een prins (welk jong meisje wil dit nu niet??) vrijwel nul zijn en dat het niet binnen mijn macht ligt om wereldvrede te bewerkstelligen. En dit is ok. 
Maar wanneer precies bereik je de grens tussen iets na streven en je verlies erkennen? 

Niet droog geworden...
Ik heb inmiddels meerdere keren geprobeerd om een hanger te maken met een persoonlijke afbeelding erin. Maar tot nu toe zonder positief resultaat :-(.... (zie het bewijs op deze en deze blogpost).
In het kort gezegd bestaat de doorzichtige hars, die je over de afbeelding giet, uit twee componenten. Deze dien je één op één te mengen (lees: zeer secuur werkje bij kleine hoeveelheden). Is het mengsel niet ultiem dan droogt de hars niet op en kan je maaksel de prullenbak in. Helaas pindakaas. 

Mijn geduld begint na de diverse pogingen aardig op te raken, maar het lijkt me nog steeds zo leuk om een zelf ontworpen hanger te kunnen dragen. 
Dus....ik geef mezelf nog een allerlaatste kans. 
En daar heb ik jullie hulp bij nodig! 

Om de kans van slagen zo groot mogelijk te maken wil ik meerdere hangers in één keer maken. Meer hars mengen betekent minder subtiel zijn met het mengen van de twee componenten en dus een grotere kans op succes. 
Ik hoef alleen geen tien hangers om mijn nek te hebben, dus ik hoop dat jullie het net zo leuk vinden om een unieke en persoonlijke hanger te dragen, als ik.  

Mijn plan:  

Per nu kan je een hanger bij me bestellen. Over twee weken ga ik aan de slag en fingers crossed dat het gaat lukken! Wordt het een succes dan kost de hanger je €4,95. Gaat het mis, dan is het my bet. Wat heb je te verliezen?!!

Ik heb verschillende afbeeldingen geselecteerd waar je uit kunt kiezen:
De bekende breathe-smile versie. 
Twee verschillende katten versies. 
Je kunt een aantal Chinese tekens kiezen als afbeelding (als voorbeeld heb ik de vriendschap, plezier en liefde tekens onder elkaar gezet). 
Laat je liever een eigen afbeelding of foto vereeuwigen in een hanger dan is dit uiteraard ook mogelijk (het liefst wel een staande versie, gezien de afmeting van de hanger zelf).

De hanger zelf heeft een afmeting van 3 bij 4,3 cm.

Lijkt het je leuk om mee te doen aan deze uitdaging? Stuur dan een mailtje inclusief de versie hanger die je graag wilt bestellen naar: tsiertje1@gmail.com

Hopelijk gaat het lukken. En zo niet, dan stop ik al het materiaal in een pot met rijst en zeg er net zo lang 'I hate you' tegen tot alles zwart is geworden....:-) 


1 opmerking:

Rina zei

Mag ik een hanger bestellen met het Chinese teken voor "moed"?